Emmy - Najlepsza charakteryzacja w serialu kręconym jedną kamerą (naturalna) - Nicki Ledermann, Stephanie Pasicov, Sunday Englis, Tania Ribalow, Rachel Geary i LuAnn Claps za odcinek "Whiplash"
Emmy - Najlepsza reżyseria serialu dramatycznego Steven Soderbergh - za odcinek "This Is All We Are"
Emmy - Najlepsza scenografia w fabularnym programie kostiumowym (godzinnym lub dłuższym) Howard Cummings, Laura Ballinger, Regina Graves - za odcinki "Ten Knots", "The Best With The Best To Get The Best" i "Wonderful Surprises"
Emmy - Najlepsze fryzury w serialu kręconym jedną kamerą - Jerry DeCarlo, John Jack Curtin, Nathan J. Busch II, Karen Dickenson (II) i Suzy Mazzarese-Allison za odcinek "Williams And Walker"
Emmy - Najlepsza charakteryzacja w serialu kręconym jedną kamerą (naturalna) - Nicki Ledermann, Stephanie Pasicov, Sunday Englis, Cassandra Saulter, Michael Laudati i LuAnn Claps za odcinek "Method And Madness"
Emmy - Najlepsza charakteryzacja w serialu, serialu limitowanym, filmie telewizyjnym lub programie specjalnym (sztuczna) - Justin Raleigh, Kevin Kirkpatrick (III), Kelly Golden, Ozzy Alvarez, Danielle Noe, Bernhard Eichholz, Michael Ezell i Kodai Yoshizawa za odcinek "Crutchfield"
Emmy - Najlepsza reżyseria serialu dramatycznego Steven Soderbergh - za odcinek "Method And Madness"
Emmy - Najlepsze fryzury w serialu kręconym jedną kamerą - Jerry DeCarlo, Rose Chatterton, Suzy Mazzarese-Allison, Victor DeNicola i Christine Cantrell za odcinek "Get The Rope"
ADG - Najlepsza scenografia w godzinnym odcinku serialu kostiumowego lub fantasy kręconego przy użyciu jednej kamery Howard Cummings - za odcinki "Ten Knots", "The Best With The Best To Get The Best" i "Wonderful Surprises"
ADG - Najlepsza scenografia w godzinnym odcinku serialu kostiumowego lub fantasy kręconego przy użyciu jednej kamery Howard Cummings - za odcinki "Method and Madness" i "Working Late a Lot"